2011.06.29.
09:35

Írta: F.esta

Adminisztrációs problémák és változások.

Na hol is kezdjem... Az adminisztratív problémák folytatódnak.

A kinti egyetem kérte tőlem a nyelvvizsgámat, a BA diplomát, igazolást a mesterszakos hallgatói jogviszonyomról, illetve az összes eddig megszerzett jegyemről. Na ez utóbbi igen problémás, a TO szerint MINIMUM 1 hónap, mire elkészül angolul... Most szóltam a kinti koordinátornak, hogy mi a pálya, remélem, emiatt nem engem dobnak ki. A többi doksit elküldtem.

Minthogy az EILC katalán kurzust nem adták meg nekem, gondoltam, próbálkozom a kinti egyetem hasonló kurzusaival. A honlap szerint 40 euróért az UB rendes és Erasmusos hallgatói részt vehetnek ezeken. A katalán titkárnő szerint ezzel szemben én csak októberire jelentkezhetek, azt is csak személyesen. Na ezt pedig én nem szeretném, úgyhogy ennyiben maradtunk.

Szerencsére az embernek vannak barátai :), így a kieső nyelvkurzus helyébe már szerveztek is nekem egy hét nyaralást és egy hét albérletkeresést, szóval ezzel no problem. :) (Igazából annyira nem is bánom a nyelvet, hónapok óta tanulok neten; amire szükségem lenne, az a beszélgetés, azt meg ott bármilyen új baráttól megkaphatom majd.)

További adminisztrációs probléma itthonról: minden jövő féléves tárgyra egyéni tanrendet kell kérni, hogy ha mégsem sikerülne kint adott tárgyat felvenni, ne csússzak. Na most, néhány tanár nem elérhető (utána közli, hogy ő csak egy pillanatra ment ki, én nem is vártam rá hiába fél óráig), néhány nem járul hozzá, "hiszen ez gyakorlat!!"... Ebből is látszik, hogy itthon csak a rugalmatlanság, a hierarchia - "mert én megtehetem"-hozzáállás uralkodik. Remélem, máshol nem ilyen rossz a helyzet...

Szólj hozzá!

Címkék: problémák nyaralás adminisztráció változtatás eilc papírok

A bejegyzés trackback címe:

https://dorado.blog.hu/api/trackback/id/tr733023803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása