2011.06.24.
22:29

Írta: F.esta

Adminisztráció.

Ha valaki arra adja a fejét, hogy Erasmus pályázatot ad be, felkészülhet rá, hogy a következő 1-1,5 éve papírmunkával fog telni. Kábé azt is igazolni kell, hogy mi volt a jeled az oviban...

Maga a jelentkezés nem volt nagy ügy: a suli rendszerében a megfelelő menüpontba beírtam az adataimat, meg hogy hova szeretnék menni. Aztán írtam egy önéletrajzot és egy minél érzelmesebb motivációs levelet, ezeket kinyomtattam és az önkéntes táboros igazolásommal együtt leadtam a cuccot a koordinátornak.

Pár szóval róla: hát, nem a leglelkiismeretesebb koordinátor, az biztos. Hetente 2x2 órát tartózkodik bent, elvileg, de akkor sem mindig éred el; e-mailre vagy válaszol, vagy nem, inkább nem... Másoktól azt hallom, hogy a koordinátor milyen fontos, bizalmi személy, bármivel bármikor hozzá lehet és kell is fordulni. Hát köszi szépen... Na mindegy. 

Azóta ki kellett töltenem (jún.15-ig) az UB jelentkezési lapját, az elvégezni kívánt tantárgyakkal; ezt aláíratni a felelős tanárral és 2 db igazolványkép kíséretében feladni a napos Barcelonába - normál levél esetében ez 1150 Ft-ba kerül. Ez nagyon fontos, határidőn túli regisztrációnál nem tud fogadni a kinti egyetem, max. 2. félévben lehet menni!

Aztán írt is a kinti koordinátor, angolul - nagyon fura, hogy a katalánok nem szeretnek spanyolul beszélni, előbb szólnak angolul az emberhez... Szóval, hogy rendben, rendben, de a megjelölt kurzusaim mesterkurzusok. Mondom, még jó, mivel mesterszakos vagyok! :D Erre, ok, akkor küldjem el az összes BA-s és MA-s jegyemet angolul (!), a BA diplomámat, igazolást, hogy regisztrálva vagyok itt MA szakon, illetve egy spanyol nyelvvizsgát... Mondom, ok, de még vizsgázom, nincs meg az összes jegyem. Nem baj, amint tudom, küldjem. OK. Hát remek, hogy ott fogják nézegetni az elsőéves statisztika ketteseimet... :\

A másik, hogy mivel már nyitottam euro-számlát, gondoltam, lassan várhatom az ösztöndíj első részletét. Aha, ha publikálódnának a szükséges doksik, de erre még jócskán várni kell... Magyarország, én így szeretlek! Ezért is megyek el.

Hihetetlen, hogy ennyi adminisztráció van, és itthoni oldalról csak a nemtörődömséget, a halogatást, a ki-nem-szarja-le attitűdöt látom. Nem akarom elkiabálni, de kintről eddig csak pontosságot, udvariasságot és gyorsaságot kaptam - a katalán koordinátor folyamatosan, chat-szerűen reagált a bizonyára fárasztó kérdéseimre, és még ő köszönte meg, hogy gyorsan válaszolok! Itt válaszra sem méltatnak. Ennyi a különbség. Folyt.köv.

 

Szólj hozzá!

Címkék: erasmus adminisztráció különbség papírok katalán magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://dorado.blog.hu/api/trackback/id/tr53012546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása