2011.06.24.
15:42

Írta: F.esta

A tervekről.

Rövid távú terveim az álmom megvalósításához:

1. Aug. 15-28. Önkéntes projekt, Aranjuez

2. Aug. 29 - Szept.9. Katalán nyelvkurzus, Barcelona

3. Szept. 12 - Jan. ?? Erasmus félév a Barcelonai Egyetemen (Universitat de Barcelona)

----------------------------------------------------------------------------------------

Szóval... Sok éves álmodozás és tervezgetés és a felsőfokú nyelvvizsga megszerzése után végre minden lehetőség megnyílik előttem, hogy végre hosszabb időt tölthessek Spanyolországban.
Pár szót magamról: 23 éves lány vagyok, egy budapesti egyetem pszichológia mesterszakos hallgatója. Ez volt az utolsó lehetőségem, hogy Erasmus ösztöndíjra pályázzak, amit szerencsésen meg is kaptam. Amióta megtudtam, lázasan készülök a kiutazásomra, kapcsolatokat gyűjtök, informálódom és adminisztrálok, adminisztrálok...

Azonban első állomásom a BASIDA központ Aranjuezben, Madridtól kb. 50 km-re lesz. Ez egy olyan civil szervezet (ONG), ami a társadalomból kiszorult embereken igyekszik segíteni, nekik otthont nyújtva próbálja őket visszavezetni a "normális" életbe. Élnek itt leszokott drogfüggők, AIDS-betegek, börtönből szabadult személyek, stb. A központ önkéntes alapon működik, az összes dolgozója önkéntes munkát végez. Én az Útilapu hálózat segítségével töltök majd el ott 2 hetet augusztusban. A munka elvileg a ház életéhez való hozzájárulás - főzés, takarítás, segítségnyújtás a bentlakóknak, stb. Mivel a téma erősen szakmába vág, az időpontja több, mint tökéletes, jelentkeztem, és el is fogadták a jelentkezésemet. Vegyes érzelmekkel várom, hiszen nem valószínűleg nem életem legszívderítőbb 2 hete lesz, viszont óriási lehetőség egy helyi szakmai tapasztalat szerzésére. Augusztus 12-én vagy 14-én indulok, még hezitálok egy előzetes madridi városnézésen. :)

Ezután, remélhetőleg, átteszem székhelyemet Barcelonába, ahol először egy két hetes intenzív katalán nyelvkurzuson fogok részt venni. Jelentkeztem ugyan az ún. EILC programra, ami a kevésbé beszélt nyelvű országokba utazó Erasmus hallgatók ösztöndíjas nyelvkurzusa, de mivel nagyon későn közölte az egyetemem, hogy megkaptam az Erasmust, már minden hely betelt. Így most a kinti egyetemem (fizetős, 40 euro) nyelvkurzusára jelentkeztem, remélhetőleg több sikerrel...

Végül, szeptember 2. hetében elkezdődik a kinti félévem, az UB "Mundet" kampuszán, ami a város szélén, a hegyekben található.

Remélem, minden a terv szerint alakul...

Szólj hozzá!

Címkék: tervek erasmus eilc katalán basida aranjuez

A bejegyzés trackback címe:

https://dorado.blog.hu/api/trackback/id/tr723011657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása